6. syyskuuta 2017

Minimaalinen Sephora-saalis



Olin viikonloppuna Tukholman risteilyllä, joten tottakai reissu Sephoraan oli pakollinen tällaiselle kosmetiikkafriikille. Sephora olikin minulle oikeastaan ainoa pakollinen vierailupaikka kaupungissa, ja ajattelin että olisi kiva esitellä teille ostokseni :) Joku voi kummastella tuotteiden vähäistä määrää, mutta vaikka Sephora onkin täynnä toinen toistaan ihanampia tuotteita, ovat ne minun makuuni turhan hintavia. Mietinkin, olenko todellinen kauneusbloggaaja astellessani ulos vain parin tuotteen kanssa :D Maltoin siis mieleni ja ostin vain muutaman kivan jutun ja jätin kaikki ns. haluaisin-omistaa-vaikka-en-tarvitse -tuotteet ostamatta :)


Sephorassa on kiva tutkia ihanien huippumerkkien lisäksi myös heidän oma valikoimansa ja etenkin mua kiinnostavat erilaiset kangasnaamiot. Jos omistaisin kylpyammeen, hamstraisin myös ihania kylpypalloja, mutta nappasin tällä kerralla testiin Green Tea Face Mask -naamion, joka lupaa tehdä ihosta mattapintaisen ja vähentää epäpuhtauksia. Yksittäiset naamiot ovat Sephoaassa mielestäni vähän ylihinnoteltuja, joten pitäydyin vain yhdessä naamiossa. Siellä olisi ollut vaikka mitä ihania korealaisiakin naamioita, mutta totesin saavani ne eBayn kautta halutessani paljon edullisemmin. Tällä Sephoran naamiolla oli hintaa 60 SEK (eli noin 6,5€).


Nappasin mukaan myös toisen naamion, joka kiinnitti huomioni erilaisuudellaan. En ole aikaisemmin nähnyt vastaavanlaista pakkausta kosmetiikkatuotteella. Green Clay Mask -naamio lupaa olla puhdistava sekä ihohuokosia tiukentava ja sen pitäisi riittää neljään käyttökertaan. Silmämääräisesti arvoisin siitä kuitenkin riittävän useammaksikin kerraksi, koska en yleensä levitä tämänkaltaisia naamioita poskille :) Täytyy myöntää, että pakkauksesta tuli ensimmäisenä mieleen lasten puristettavat välipalapussit :D Naamiolla oli hintaa 70 SEK (eli noin 7,5€).


Minulla on kaksi ripsivärisuosikkia Sephorasta, joista toinen on hehkuttamani Too Faced Better Than Sex sekä kuvissa näkyvä Benefit Cosmetics they're Real!.  En ole hetkeen käyttänyt tätä Benefitin ripsaria, joten nappasin sen mukaani :) Sephorassa oli mielestäni nuiva asiakaspalvelu, sillä kosmetiikkaliikkeistä totuttuun tapaan kukaan ei oikeastaan tervehtinyt tai tarjonnut apuaan. Pisteet kuitenkin nousivat siinä kohtaa, kun myyjä huomasi minulla ja kaverillani kyseiset ripsivärit ja kertoi, että samalla hinnalla saisi pakkauksen, joka sisältää myös minikokoisen ripsarin :) Se oli kiva yllätys! Ripsivärillä oli hintaa 285 SEK (eli noin 31€).


Tämä ostos ei itseasiassa ole Sephorasta, mutta otin sen samalla esittelyyn, sillä ostin tämän L'Oréal Paris Infallible 24H-Matte -meikkivoiteen laivan Tax Free -myymälästä. Sain jokin aika sitten tästä pienen näytepurkin testin, sillä olen pitkään halunnut testata tätä ja olin epävarma sävyvalinnasta. Tykästyin yhden testikerran jälkeen, joten ostin sen edulliseen 13,90€ hintaan laivalta :) Sävy 24 Golden Beige on minulle juuri sopiva, kun olen päivettynyt. Vaaleammat sävyt ovat valitettavasti punapohjaisia, joten ne eivät sovi keltapohjaiselle iholleni :/ Talvella voisin koittaa sekoittaa tähän vaalennustippoja!


Sephorassa asioidessa saa yleensä mukaan näytteitä tai pieniä lahjoja, ja tällä kertaa sain mukaani suloisen huulikiiltotornin :) Huulikiillot ovatkin olleet minulla jo kovassa käytössä itseasiassa joka päivä saatuani ne. Pidän muutenkin tällä hetkellä kiilloista enemmän, kuin mattapunista.


Toinen lahjatuote oli Sephoran muovinen, pieni matkapussukka. Tämäkin on kätevä ja ajattelin hyödyntää sitä esimerkiksi tulevalla lomareissulla käsimatkatavaroiden nesteiden säilytyspussina :)


Sellainen minisaalis tällä kertaa! Tulevassa matkakohteessani on myöskin Sephora, joten saattaa olla että siellä tulee tehtyä lisää tuhoja :D

Mitä sinun Sephora-toivelistaltasi löytyy? Onko ostamani tuotteet sinulle tuttuja? :)

4 kommenttia :

  1. Täytyy tunnustaa, etten ole koskaan ostanut Sephorasta mitään. Olen käynyt Sephorassa vain Puolassa. Jos asiakaspalvelu on nuivaa, en yleensä ko. paikkaan enää mene, jollei ole jostain syystä aivan välttämätöntä. Hintatasokin on aika ratkaiseva asia. Nuo kangasnaamiot on mun mielestä sikakalliita;) Kylkiäislahjat ja -näytteet on tervetulleita;) Kaiken kaikkiaan kivoja ostoksia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en loppupeleissä ole ostanut, kuin muutaman jutun. Lähinnä ripsivärejä ja huulipunia :) Sephora on täynnä toinen toistaan ihanampia juttuja, mutta toistaiseksi olen pitänyt siellä asioidessa kukkaron nyörit tiukalla. Naamiot ovat todella kalliita, joten siksi raaskin ostaa vain pari :)

      Poista
  2. L'oréalin Infallible meikkivoide ollut itsellä käytössä jo monta vuotta! Ehdottomasti paras meikkivoide, jota olen kokeillut. Kestää koko päivän, eikä tarvitse kasvoja puuteroida koko päivän aikana, vaikka itsellä onkin rasvoittuva iho!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mulla ongelmana on nimenomaan kasvojen rasvoittuminen ja se, ettei meikki näytä hyvältä monen tunnin kuluttua. Toivottavasti se siis toimii mulla yhtä hyvin kuin sulla :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017