17. tammikuuta 2017

Alle 6€ kauneuslöytöjä Ebaysta

 photo IMG_2158-003_zpsfjp2gkwm.jpg

Oon toisinaan melkoinen Ebay-harakka, enkä edes halua tietää kuinka monta tuntia olen kuluttanut sen sivuja selatessa. Pääasiallisena kohteena minulla ovat aina olleet erilaiset kauneustuotteet, mutta niiden lisäksi sieltä on tarttunut myös muutama vaate ja pieniä keittiötuotteita. Tässä postauksessa haluan esitellä teille muutaman suosikkiostokseni, joista osa on vasta saapuneita ja jotkut jo jonkin aikaa sitten ostettuja.

Olen tehnyt jo kerran aikaisemmin postauksen Ebay-aarteesta ja tuon postauksen löydät täältä. Sieltä löytyy myös muutamia tarkempia tietoja niin tilaamiseen kuin selaamiseenkin liittyen. Vastaan kuitenkin mielelläni kysymyksiinne :)

 photo IMG_2159-002_zpsifh3mcbb.jpg  photo IMG_2162-001_zpsex6egwn7.jpg  photo IMG_2163-001_zps6ubrcrwc.jpg

Tämä kaunis meikkipussukka on yksi uusimmista ostoksistani Ebayn kautta, ja voi että miten tykkään siitä! Olen tietyissä asioissa tosi järjestelmällinen enkä voi sietää sitä, että pikkutavarat on hujanhajan laukun pohjalla. Siitä syystä mulla on aina mukanani pieni pussukka, jossa säilytän pääasiassa kauneustuotteita, kuten huulirasvan ja käsivoiteen. Kaikki omistamani pussukat ovat kuitenkin tuntuneet pieniltä, joten käännyin Ebayn puoleen toiveissa löytää isompi kohtuulliseen hintaan. Eikä pettänyt Ebay tämänkään suhteen!

Silmiini osui tämä Tory Burch -tyylinen meikkipussukka, jossa kohtasivat sekä edullinen hinta että tyylikkyys. Monet Ebay-tuotteet kun ovat melko lapsellisia tyyliltään, olin iloinen löytäessäni tämän :) Tuotteella oli ilmaiset postikulut, joten euroissa se kustansi vain vaivaset 2,22€ ja valittavina oli monia muitakin värejä. Superhalvan hinnan vuoksi odotukset eivät olleet korkealla, mutta yllätyin täysin. Materiaali tuntuu jämäkältä ja vetoketju toimii moitteettomasti. Vetoketjun ompeleet lähti kyllä jo aavitustuksen purkautumaan, mutta toisaalta se nyt oli ihan odotettavissa :D

Suora linkki tuotteeseen.

 photo IMG_2147-002_zps8aprtl5u.jpg

Olen lähiaikoina tilannut Ebayn kautta parikin eri sivellinsettiä, joista toinen oli tämä 12 eri sivellintä sisältävä vaaleanpunainen setti. Siveltimet ovat superpehmeät ja niillä saa helposti aikaiseksi kauniin silmämeikin. Parissa siveltimessä metalliosa on kiinnitetty ikään kuin liian ylös (katso kuva), vaikka ovat siitä huolimatta tukevan oloiset. Setin hinta oli posteineen 4,08€ eli vain noin 0,35€ / kpl. Valittavana oli vaaleanpunaisen lisäksi myös musta setti.

Suora linkki tuotteeseen.

 photo IMG_2148-002_zpszj2qvu36.jpg

Olen kirjoittanut näistä mustista siveltimistä jo oman postauksensa, jonka pääset lukemaan tästä. Olin niin yllättynyt näiden laadusta, että halusin heti päästä kirjoittamaan niistä teille. Todella hyvin ovat toimineet tähän asti. Setti tuli ilman postikuluja ja kustansi 5,72€.

Suora linkki tuotteeseen. 

 photo IMG_2153-003_zpsijkxmxgt.jpg

Nämä hiusklipsit olen tilannut jo pari vuotta sitten, ja ne ovat palvelleet minua hyvin siitä asti. Setin mukana tuli 12 kappaletta mustia hiusklipsejä, jotka on varustettu Toni & Guy -tekstillä eli ovat siis kopio alkuperäisistä klipseistä. Olin tilaushetkellä tietämätön siitä, että Toni & Guy on isompi brändi. En siis missään nimessä halua kannattaa kopiokauppaa. En siitä syystä myöskään halua laittaa tuotteisiin linkkiä, mutta vastaavia löytyy paljon, myös ilman minkään brändin nimeä. Setin hinta oli 2,63€.

Pieniä kuminauhaponnareita olen tilannut Ebaysta pariinkin otteeseen. Ne ovat siellä superhalpoja, ja ovat tosi näppäriä pienten hiusosioiden kiinnittämiseen. Eivät ne tietysti ole hiukselle se kaikista hellävaraisin vaihtoehto, joten kiinnitän näillä yleensä vain letin latvat yöksi. Tämän setin mukana tuli 100 kpl ponnareita, jotka maksoivat 1,32€.

Suoraan tuotteeseen tästä. 

 photo IMG_2141-002_zps1jcqnvjv.jpg

Olen kirjoittanut näistä Bioren lapuista aiemmin jo oman postauksensa, joka löytyy täältä. Tilasin niitä kuitenkin juuri lisää, joten halusin sisällyttää ne myös tähän postaukseen. Nämä ovat ehdottomasti parhaita mustapäälaastareita, joita olen testannut :) Paketin mukana tuli 10 lappua ja se maksoi 4,66€. Kaupoista saa samantyylisiä Nivean lappuja edullisesti, mutta ne eivät ole koskaan toimineet omalla kohdallani, joten siitä syystä olen tilannut näitä Bioren liuskoja.

Suoraan tuotteeseen tästä.

 photo IMG_2145-002_zpsbmqdnmjw.jpg

Olen monissa youtube-videoissa ihastellut Ardellin Demi Wispies -tekoripsiä ja halusin ehdottomasti saada sellaiset itselleni. En muista miksi päädyin tilaamaan nämä juuri Ebaysta, sillä näitä saa suomalaisistakin verkkokaupoista ja itseasiassa myös Stockmannilta, mikä on selvinnyt minulle vasta jälkikäteen. Ripset ovat olleet minulla jo jonkin aikaa, joten näyttävät siksi hieman kärsineiltä ja ovat ilman alkuperäistä pakkausta. Tästä postauksesta näkee millaisena ne tulivat minulle. Hinta oli tasan 6€. 

Suoraan tuotteeseen tästä. 

Tilasin jokunen aika myös sitten pinseteiltä näyttävät tekoripsien asettajat. En ollut lainkaan tietoinen tällaisten olemassaolosta, mutta Ebayta selatessa ne tulivat vastaan. Superedullisen hinnan vuoksi ne lähtivät tilaukseen ja ovatkin olleet näppäränä apuvälineenä :) Hinta 1,33€.

Suoraan tuotteeseen tästä. 

Tilaatteko te tuotteita Ebaysta? Mitä mieltä olette ylipäätään halvalla ulkomailta tilaamisesta?

6 kommenttia :

  1. Tilaan paljon korealaista kosmetiikkaa ebaystä, mutta näitä Bioren lappuja en ole vielä ostanut vaikka on ollut aikomus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korealainen kosmetiikka on kyllä huippua! :)

      Poista
  2. Huippulöytöjä oot kyllä tehnyt! Mun piti laittaa tossa loppuvuodesta Ebayhin elämäni ensimmäinen tilaus, mutta lopulta se jäi tekemättä. Nyt uuteen kotiin pitää kyllä hankkia muutamia juttuja sieltä, toivottavasti vaan osaan tehdä tilauksen :D

    Tollaset tekoripsien asettajat on mun mielestä hurjan käteviä. Kissin ripsien mukana oon itse noita saanut ja nykyään en enää osaisi laittaa irtoripsiä ilman niitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaaminen on ihan helppoa! PayPal-tilin käyttäminenkin on yksinkertaista, mutta kannattaa googlettaa ohjeita :)

      Asettajat ovat olleet suurena apuna ripsiä laittaessa :)

      Poista
  3. Mä en oo koskaan tilannu ebaystä mitään, vaikka kyllä haluaisin! Jotenkin se vaikuttaa niin hankalalta, joten tykkäisin ebay for dummies postauksesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaikuttaa hankalalta, mutta on tosi helppoa kun sen oppii :) Hei kiitos ideasta! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017