6. tammikuuta 2017

10 Sekalaista faktaa minusta


Ihanaa Uutta Vuotta 2016 2017! Kuinka moni muu on jo ehtinyt kirjoittaa sen väärin...

Ajattelin näin uuden vuoden kunniaksi jakaa teille kymmenen sekalaista faktaa itsestäni, sillä tajusin, etten ole juuri jakanut blogissa muita kuin kauneusjuttuja. Kauneus- ja kosmetiikkablogihan tämä toki onkin, mutta ei se varmaan haitaksikaan ole jakaa muutamia muunlaisiakin juttuja täällä :) Valitsin vähän erikoisempiakin juttuja, mutta kertokaa mikäli haluatte tietää ihan perusasioitakin. Kuvituksena sekalaisia kuvia vuosien varrelta :)

1. Luonnollinen hiustenvärini on vaalea. En meinaa itsekään välillä uskoa sitä, että oma hiustenvärini on blondi, sillä olen viihtynyt värjätyillä hiuksilla jo 12-vuotiaasta (!) saakka. Harmahtavan blondi tyvikasvu tosin muistuttaa itsestään jo kaksi viikkoa tyvivärjäyksen jälkeen, joten ei sitä vaikea ole muistaa. Olen ollut pariin otteeseen näiden 11 vuoden aikana blondi ja sen aikaisia kuvia katsellessa ei voi kuin todeta, ettei se tosiaan ole minun värini. Toistaiseksi pysytään siis värikierteessä.

2. Olen todella harvoin myöhässä. Inhoan myöhästymistä, joten olen mieluummin paikalla 10 minuuttia liian aikaisin, kuin viimetippaan. Eilen kävi niin, että olin kynsihuollosta myöhässä lähes 10 minuuttia ratikan takia. Käteni alkavat hikoilla ja sykkeeni kohota, jos tajuan myöhästyväni :D En myös luonnollisesti siedä sitä, jos toinen osapuoli on myöhässä sovitusta ajankohdasta.


3. Huonoin luonteenpiirteeni on malttamattomuuteni. Olen aivan supermalttamaton, mulle-kaikki-heti-nyt ihminen ja se ärsyttää minua toisinaan suuresti. Jos olen itse jo valmis lähtemään ja joudun odottamaan toista, turhaudun :D En malttaisi odottaa punaisten valojen vaihtumista vihreiksi enkä myöskään meinaa malttaa lukea kirjaa tai katsoa elokuvaa ilman keskeytyksiä. Malttamattomuuteni liittyy myös suurempiin asioihin, sillä en malttaisi odottaa aikaa, jolloin menen naimisiin tai päätämme hankkia lapsia. Eli joo, olen todella malttamaton tietyissä asioissa :D

4. Olen todella harvoin kunnolla kipeenä. Lyödään vaan vetoa, että nyt kun kirjoitan tämän, olen ensi viikon kuumeessa :D En ole ollut kuumeessa ainakaan viiteen vuoteen ja lyhyet sairaslomani ovat johtuneet lähinnä nivelkivuista ja asiakaspalvelua haittaavasta yskästä. Flunssainen olen joka vuosi - tälläkin hetkellä - mutta en ikinä tule kunnolla kipeäksi. Tällä hetkellä melkein toivon, että kuume nousisi ja parantuisin tästä nopeammin. Tällä menolla flunssa jää päälle useaksi viikoksi...


5. Haaveilen tanssiharrastuksesta. Minua hieman jopa kaduttaa, etten ole nuorempana aloittanut vakavasti mitään harrastusta. Pitkäaikaisimmat harrastukseni olivat partio, jossa taisin käydä 3-4 vuotta sekä koripallo, jota pelasin kolmisen vuotta. Break Dancea kokeilin puolen vuoden ajan, kunnes mielenkiinto lopahti. Nykyään kadehdin heitä, jotka ovat nuoresta pitäen olleet intohimoisia jonkin harrastuksen suhteen ja etenkin tanssin. Minusta olisi ihanaa osata tanssia erilaisia paritansseja ja katsonkin aina kadehtien tanssiohjelmia. Olen erityisen kateellinen tanssijoiden upeille jaloille!

6. Inhoan vahvoja juustoja. Rakastan kaikenlaisia mietoja juustoja, kuten kermajuustoa, edamia, fetaa (lue: lehmänmaidosta tehtyä salaattijuustoa) ja raejuustoa. En voi sietää vahvojen juustojen hajua saati sitten makua. Emmental, homejuustot, vuohenjuustot. Eieiei. Jos minun pitäisi valita maailman pahin haju, se olisi vahvojen juustojen haju.


7. En siedä paljain jaloin olemista. Kotona olen aina sukat jalassa oli sitten kesä tai talvi, sillä varpaani ovat aina kylmät enkä pidä siitä miltä kylmät varpaat ja lattia tuntuvat toisiaan vasten. Kesällä käytän aina jonkinlaisia kenkiä, jos minun täytyy kävellä puisella terassilla. Menee melkein kylmät väreet, kun edes ajattelen sitä, että minun pitäisi kulkea paljain jaloin puulla :D

8. Juon kahvia, vaikka en oikeasti edes juurikaan pidä siitä. Juon kahvia päivittäin, mutta en voi sanoa sen lukeutuvan lempijuomiini. Juon sitä tavan ja kofeiinin vuoksi, luulisin. Olen myös aika nirso kahvin suhteen, enkä pysty juomaan liian vahvaa kahvia ilman, että saan siitä päänsäryn (?).



9. Laitan joka aamu kellon soimaan, vaikka minulla olisi vapaapäivä. En muista milloin olisin nukkunut niin pitkään, kuin nukuttaa. Haluan herätä vapaapäivinäkin aikaisin, jotta minulla on koko päivä aikaa tehdä haluamiani asioita. Päiväni menee piloille, jos nukun pitkään.

10. Minulla on mahdoton kissakuume! Pliis. Haluan kissan. Esteenä on se, ettei nykyiseen asuntoomme saa ottaa lemmikkieläimiä.

Löytyykö teiltä samoja piirteitä? 

6 kommenttia :

  1. Hauskoja faktoja! 2, 4 ja 8 kuulostaa vähän liiankin tutuilta :D

    En keitä melkein koskaan ite kahvia kotona, mutta töissä tulee juotua. Poikaystävä on kunnon kahvihifistelijä (sil on kotonaan yksiössä oma espressokeitin :-D), niin sen kanssa tulee myös juotua. Oon aina mieluummin ihan liian ajoissa ku minuuttiakaan myöhässä ja kuumeessa oon kans todella harvoin, vaikka flunssa iskee yleensä pari kertaa vuodessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hauska kuulla! :D Mun poikaystävä on myös kahvihifistelijä ja omaa juurikin espressokeittimen sekä uusimpana lisäyksenä elektronisen kahvipapujen jauhajan :'D

      Poista
    2. Hahahah mahtavaa, kohtalontoveri! 😂 Se on kivaa ku saa aamusin cappuccinoa sen luona mut sit ei voida koskaan käydä missään peruskahvilassa ku aina pitää olla jonkun tyylii paahtimon kahvila et herralle kelpaa 😑

      Poista
    3. Voi ei 🙈😁 mun miekkoselle onneks kelpaa ihan peruskahvilan kahvi, vaikka se salaa toivoo parempaa 😁

      Poista
  2. Olispa hauskaa, myös mä löysin monta samaa! 2, 3, 4, ehdottomasti 6, 8 ja 9 samat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha meillähän on sitten paljon yhteistä! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017