6. joulukuuta 2016

Tukholman kosmetiikkaostokset



Hei kaikille ja ihanaa Itsenäisyyspäivää Suomi! 

Otimme pienen irtioton arjesta ja suuntasimme sunnuntaina laivalle tarkoituksenamme käydä piipahtamassa Tukholmassa jouluostoksilla. Sinne suunnatessa ei tietenkään voi jättää välistä käyntiä Sephorassa tai laivan Tax Free -kaupassa, joten muutama juttu tarttui reissulta mukaan. Ostokset olivat kosmetiikkapainotteisia, joten ajattelin tehdä niistä oman postauksensa :)



Rituals on merkkinä minulle tuttu, mutta yhtäkään tuotetta en ole aikaisemmin omistanut. Poikaystäväni äiti kuitenkin aina hehkuttaa tuotteita, joten en voinut olla vastustamatta tätä upeaa lahjaboksia. Ajattelinkin antaa boksista ainakin Bed & Body Mist -suihkeen sekä Himalaya Scrub -kuorinta-aineen eteenpäin joululahjoina. Itselläni haluan pitää ihanan tuoksuisen Indian Rose & Himalayan Honey -vartalovoiteen sekä vaahtoavan Foaming Shower Gel Sensation -suihkugeelin :) Ostin setin tavaratalo NK:sta. Setin lisäksi ostin vielä laivan pieneltä Rituals-osastolta ihanan Indian Rose & Sweel Almond Oil -käsivoiteen. Ritualsin tuoksut ovat huumaavan ihania ja niistä tulee ihan mieleen rentoutuminen ja spa 



Hieman fiiliskuvaa siitä, kuinka käsi- ja vartalovoide löytyvät tästä lähtien yöpöydältäni ;) Tuoksujen lisäksi pidän tuotteiden yksinkertaisen tyylikkäistä ulkoasuista!



Olin jo valmiiksi suunnitellut mitä haluan ostaa Sephorasta ja vastoin muiden odotuksia, päätyi koriini vain kolme tuotetta. Jouduin kylläkin moneen otteeseen toitottamaan itselleni kuinka en tarvitse enempää luomiväripaletteja, huulituotteita tai korostusvärejä. Becca x Jaclyn Hill -korostuspaletti oli vähällä päätyä ostoskoriin, mutta jätin sen myymälään tällä kertaa. 

Olen rakastunut sekä Benefitin että Too Facedin ripsiväreihin, joten ostin tällä kertaa molemmat. They're Real ja Better Than Sex ovat ehdottomasti parhaita ripsareita, joita olen testannut! Ajattelin muuten tehdä pienen vertailupostauksen, jossa vertaan yhtä hypetettyä superedullista ripsiväriä jompaan kumpaan näistä :) Sephorasta tarttui mukaan myös Perfecting & Brightening Pearl -kangasnaamio, joka pääsee testiin heti tänään. Gallerian-kauppakeskuksen Head Spot -kauneushoitolasta ostin Bath & Body Works Vanilla Buttercream -käsivoiteen, jonka ostin samaisesta paikasta myös reilut vuosi sitten, kun viimeksi olin Tukholmassa. Tämän tuoksu on niin huumaava, että sitä tekisi mieli syödä, haha.

Melko vähäiset olivat siis tämän kertaiset kosmetiikkaostokset, joiden lisäksi ostin myös parit joululahjat. Tästä eteenpäin ajattelin taas aloittaa kosmetiikkalakon eli en saa ostaa mitään mitä en oikeasti tarvitse. Aloitan siis uuden vuoden lupaukseni jo hieman etukäteen ;)

Miltä teidän Tukholman ostokset olisivat näyttäneet? :)

4 kommenttia :

  1. Aivan ihania ostoksia! <3 Bath & Body Worksilla on niin ihanantuoksuisia tuotteita, niitä haluaisin itsellenikin :) Myös noi Ritualsin tuotteet houkuttelee! Muutamaa oon testannut ja ihan mahtavia on olleet kaikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsivoide on ainoa Bath & Body Worksin tuote, jota oon testannut, mutta ehdottomasti houkuttelisi kokeilla muitakin! :)

      Poista
  2. Mä oon ihan fiiliksissä Ritualsin oranssista vartalovoiteesta, jota oonkin nyt ostanut jo pari kertaa uudestaan, aina edellisen loputtua. Ihana tuoksu ja jättää mun ihon tosi silkkisen pehmeeksi. Oon muuten nyt jo tänne asti lukenut sun blogia taaksepäin tässä parissa päivässä ja oon oppinut niin paljon kaikkea uutta ja saanut vinkkejä! Niin kivoja juttuja sulla täällä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ritualsin tuoksumaailma on aivan ihana <3

      Voi kiitos! Ihana, kun kommentoit :) <3

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017