12. syyskuuta 2016

Syksyn HOT & NOT meikkitrendit

landscape-1459539227-hbz-fw2016-makeup-trends-00-index-001

Vaikka suosikkivuodenaikani onkin kesä, rakastan syksyä tietyllä tavalla jopa enemmän! Rakastan syksyssä ♥ muotia, kun voi pukeutua lämpimiin puseroihin, isoihin kaulahuiveihin ja nilkkureihin, ♥ kotoisuutta ja rauhallisuutta, kun ulkona pimenee ja voi laittaa kynttilöitä palamaan ja ♥ ruutuun palaavia hömppä-sarjoja, kuten Salkkareita ja Ensitreffit Alttarilla. 

Tässä postauksessa ajattelin kuitenkin keskittyä vain tämän syksyn meikkitrendeihin :) Kaikki trendit ja kuvat on poimittu täältä, josta otin tähän lempparini sekä ne vähemmän lempparit! 


Ensimmäisenä mun mielestäni trendit, jotka ovat HOT:

FALL_HOT_1-001

Modern Gothic
Tykkään kovasti viininpunaisesta väristä ja sitä on näkynyt niin omissa huulissa kuin kynsissäkin joka syksy parin viime vuoden ajan. Tässä lookissa mua viehättää myös se, että silmämeikki on jätetty todella simppeliksi, jolloin huomio kiinnittyy huuliin! Menee ehdottomasti kokeiluun :)

Glow On
Hehku sen kuin jatkuu ja sehän sopii! Ihastuin tässä lookissa ihan ensimmäiseksi kokonaisuuteen eli tummat kulmakarvat yhdistettynä simppeliin ja hehkuvaan ihoon sekä kevyesti meikattuihin huuliin. Mulla on tapana innostua meikin kanssa, joten tänä syksynä aion ehdottomasti kokeilla tällaista hillitympää lookia useamminkin :) Vielä kun osaisi tehdä kasvoista noin terveen ja luonnollisen hehkuvan näköiset...

FALL_HOT_2

Peachy Keen
Todella samantyylinen lookki kuin edellinen, mutta tässä pääasiassa on persikkaiset luomet ja posket. Rakastan Milanin Luminoso -poskipunaani, joka sopii tähän tyyliin täydellisesti! 

Stained Red
En välttämättä ihastunut niinkään mallin kasvoilla olevaan meikkiin, sillä en juurikaan pidä meikistä ilman ripsiväriä, vaikka se toisille sopiikin. Tykkään kuitenkin ideasta, että huulipunaa ikään kuin sotketaan tai pehmennetään laittamisen jälkeen sormin. Joskus tulee tehtyäkin niin, että painelen paperilla huulia, jolloin ilme pehmenee eikä puna pomppaa niin voimakkaasti esiin. 

Sen jälkeen trendit, jotka eivät olleet ihan minun mieleeni eli ovat NOT:

FALL_NOT_2

Black Out
Tämä meikkityyli ei suoranaisesti ole NOT, mutta ei vaan ole sellainen, jota näkisin itseni käyttävä. Kokonaan mustiksi rajatut ala- ja ylävesirajat näyttää helposti suttuisilta ja saa silmät näyttämään pienemmiltä, mikä ei ole toivottu juttu ainakaan miinuslaseja käyttävänä. 

Glitter Bomb
Tyyli sopii runwaylle, muttei ole mielestäni käytettävä (wearable). Luomille laitettuna shimmerit ja helmiäiset näyttää yleensä todella kauniilta, mutta silloin kun lähdetään lätkimään glitteriä pitkin naamaa, on lopputulos mun mielestä kaikkea muuta kuin tyylikäs.

FALL_NOT_1

Art Show
Ensimmäisen kuvan look näyttää mun mielestä enemmänkin hassuttelun vuoksi tehdyltä meikiltä, kuin tarkoitukselliselta :D Siinä on vähän liikaa kaikkea meneillään. Toisen kuvan look on hillitympi ja tyylikkäämpi, mutta ei silti sellainen, jota tulisi itse kokeiltua.

Kolahtaako tämän syksyn meikkitrendit teihin? Mitä piditte tämän tyylisestä postauksesta? :)

6 kommenttia :

  1. Modern gothic iskee, koska se on aika pitkälti look, joka on käytössä melkein päivittäin. Tykkään kyllä ripsarittomastakin lookista kovasti, se on niin helppo..:)

    Fanni/Mennen ja tullen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas on alaston olo ilman ripsaria :D ja varsinkin silmälaseja käyttävänä silmät hukkuis linssien taa ilman ripsaria :D

      Poista
  2. Tosi mielenkiintoinen postaus, tykkäsin kyllä! :) Tollaset Art Show tyyliset meikit ei iske muhunkaan. Tai siis onhan ne hienoja periaatteessa ja joskus on kiva itsekin koittaa tollasia värikkäitä tai selkeästi "normaalista" poikkeavia meikkityylejä, mutta en mä sellasissa kotoa pois lähtisi :D Syksy on ehdottomasti meikkityylien suhteen mun lempivuodenaikani <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla <3 Joo, välillä on kiva irrotella ja hassutella, ja etenkin instagramissa näkee tosi upeitakin meikkityylejä, jotka ei kuitenkaan sopisi päivämeikiksi :)

      Poista
  3. Mun mielestä tämä on kiva postaus :) Mä tykkään käyttää syksyisin melko vahvoja meikkejä ja korostaa voimakkaasti sekä silmiä että huulia. Tämän syksyn ehkä suosikkitrendi on metalliset huulipunat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kuulla, että tykkäsit! <3 mä oon myös tykästynyt metallihuuliin, ja oon testannut milanin amore metallics -punia, joissa on tosi kiva koostumus :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017