18. heinäkuuta 2016

Tanya Burr Cosmeticsin ihastuttava luomivärinelikko

IMG_0600-001_1

Vaikka värikkäät sävyt kiinnostavatkin suuresti, luotan vielä useimmiten neutraaleihin väreihin silmämeikissä.Tämänkertaisen meikin sävyt on mun mielestä todella upeat ja meikki sopii hyvin niin arkeen kuin juhlaan. Lookia voi helposti muokata tekemällä voimakkaammat rajaukset, käyttämällä irtoripsiä tai laittamalla huulipunaa huuliin :)

Taas kerran Youtuben inspiroivassa maailmassa pyöriessäni silmiini pomppasi Tanya Burrin video upeasta Gigi Hadid -meikkilookista. Videota katsoessa koin usein tapahtuvan mun-on-pakko-saada -tunteen ja kosmetiikkahorroksessani päädyin sitten feeluniquen sivuille ja tilasin videolla käytetyn paletin (ja pari muuta juttua, hups) kotiin.

IMG_0552

Tämän meikin pääosassa on siis Tanya Burr Cosmetics -luomiväripaletti sävyssä Enchanted Dream, jolla on hintaa feeluniquen sivuilla 7,68€ (tuotteista oli käynnissä alennus ja sain tilattua sen hintaan 5,28€) eli edullisesta, mutta silti todella upeasta paletista on kyse :) 

IMG_0553

Tuotteen pakkaus on mun mielestä söpö, vaikkakin hieman halvan oloinen. Pääasia on tietysti se, että itse sävyt on kauniit ja mukavan pigmenttiset :) Plussaa peilistä ja magneetilla sulkeutuvasta kannesta. Paletissa riittää yksityiskohtia ja se on tyttömäisen erilainen. 

IMG_0554

Paletista löytyy neljä sävyä, joista mun ehdottoman lempparin cocoa plumin ympärille postauksen meikkikin on rakennettu. Sen lisäksi paletissa on kullanhohtava moonlit walk, lämmin keskiruskea berry soufflé (myös aavistus hohtoa) sekä tumma mattasävy magic carpet. Kuva vähän vääristää sävyjä ja saa ne näyttämään tummemmilta ja kylmemmiltä kuin ne oikeasti ovat. 

IMG_0556

Tilasin samalla myös videossa käytetyn huulituotteen, joka on Tanya Burr Cosmetics -huulikiilto sävyssä Lunch Date. Sen normaalihinta on 7,67€, mutta mä maksoin siitä 5,27€. En omista juurikaan huulikiiltoja ja varsinkin nuden väristä olen monesti kaipaillut. Tämä sattui olemaan kivan sävyinen ja edullinen, joten lisäsin sen tilaukseen. Huulikiilto tuo huuliin aavistuksen sävyä ja luonnollista hehkua. Se tuntuu huulilla kivan pehmeältä eikä lainkaan tahmealta. Tuoksu tuo mieleen vesimelonikarkit :D 

Sitten voidaankin siirtyä itse meikkiin :)

IMG_0610-001_1 IMG_0619-001

Koko luomella käytin sävyä cocoa plum, luomivaossa ja silmän ulkonurkissa sävyä berry soufflé sekä magic carpet sekä silmän sisänurkissa korostukseen sävyä moonlit walk.

IMG_0601-001_1

Sävystä cocoa plum tuli yksi mun tän hetken lemppareista! Se sopii mun mielestä tosi kivasti ruskeiden silmien pariksi :) Kuulette myöhemmin tuotteista, jotka tilasin samassa paketissa!

Onko Tanya Burr Cosmetics jollekin tuttu merkki? :) 

2 kommenttia :

  1. Nimenä merkki on tuttu, mutta hinta yllätti positiivisesti. Tälläistä meikkiä voisin käyttää vaikka joka päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin myös todella yllättynyt, että hinnat on noin edulliset! :) Sama täällä! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017