19. heinäkuuta 2016

Ällöttävän hyvät mustapäälaastarit



Tällä kertaa halusin tulla vinkkaamaan teille loistavaksi osoittautuneesta Ebay-ostoksestani! Olen yksi niistä, jotka kärsii mustapäistä ja yrittää epätoivoisesti päästä niistä eroon. Oon kokeillut ainakin Nivean mustapäälaastareita sekä mahtavia tuloksia aikaansaanutta mustapäiden poistoon tarkoitettua settiä, joka ei vaan jostain syystä ole toiminut mulla niin hyvin kuin muilla. 

Totean jo tässä vaiheessa postausta, että jos et halua nähdä kuvia mustapäistä, suosittelen siirtymään muualle :D Kuvat kuitenkin kertoo tuloksista enemmän kuin sanat, joten päätin sisällyttää ne postaukseen.

IMG_0503

Tilasin Ostolakossa-blogin hyvien tulosten innoittamana kokeiluun Bioré Cleansing Strips Pore Pack -mustapäälaastarit Ebayn kautta ja hintaa näille tuli 4,71€. Edullisesta setistä on siis kyse ja vertailun vuoksi kerrottakoon, että Nivean laput maksaa noin 6€. 

IMG_0504

Paketti sisältää kaikenkaikkiaan kymmenen mustapäälaastaria, joten yhdelle henkilölle ne riittävät ihan mukavaksi aikaa. Näitä ei kuitenkaan suositella käytettäväksi kuin max yhden kerran viikossa.

Kokeilin tuotetta hieman skeptisenä ja totesinkin poikaystävälle, että mun nenän mustapäätilanne oli sillä hetkellä hyvä eikä tuote varmaan tulisi toimimaan. Ja mitä mä näenkään poistettuani laput nenältä! Kasan pienen pieniä mustapäitä, jotka oli juuri lähteneet mun nenästä! :D

IMG_0505

Lapun mukana lähtee tietysti aina myös jonkin verran ihokarvoja, mutta suurin osa on mustapäitä! Koskaan aikaisemmin en ole mustapäälaastareilla saanut yhtä hyvää tulosta. Nivealla on lähtenyt varmaan korkeintaan viisi irti....

IMG_0507

Tuote yllätti mut siis positiivisesti ja tulen varmasti tilaamaan toisenkin paketin :) Täytyy kyllä todeta, että ihan yhtä hyviä tuloksia ei ole tullut tuon ekan kerran jälkeen, mikä johtuu siitä, ettei nenässä ole ollut yhtä paljon mustapäitä. Loppuun haluan vielä sanoa, että mun nro 1 vinkki niiden määrän vähenemiseen on ehdottomasti ihon kunnollinen pesu! Kaksoispuhdistuksen aloittamisen jälkeen niiden määrä on selkeästi vähentynyt, joten suosittelen kokeilemaan sitä, jos kärsii niistä :) 
Mä otan kuitenkin mielelläni vastaan kaikki hyvät konstit mustapäiden karkotukseen! :D

Onko jollakin muuten sattumalta käytössä nämä samaiset laastarit?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017