30. kesäkuuta 2016

Ihanuuksia TheBalmilta

TheBalm on yksi niistä kosmetiikkamerkeistä, joiden kaikki tuotteet haluaisi itselleen ihan vaan pelkästään niiden ulkonäön vuoksi. Tuotteiden pakkaukset on todella upean näköisiä hauskoine teksteineen ja kuvineen, jotka henkii 50-lukua. Omistan entuudestaan merkin Mary-Lou Manizer -highlighterin ja sen ollessa yksi lempituotteistani, minua ei epäilyttänyt tilata muita kokeiluun :) 
Tilasin tuotteet hetki sitten Cocopanda-verkkokaupasta, jossa ne oli pienessä alennuksessa. Ostoskoriin klikkasin Meet Matt(e) Nude -luomiväripaletin (34,65€) sekä Schwing-eyelinerin (11,05€). Tilaukseen ei tullut toimituskuluja, sillä Cocopanda tarjoaa aina ilmaiset postarit :)

IMG_0131

Meet Matt(e) Nude -paletti sisältää yhdeksän mattaista luomivärinappia ja itse yllätyin positiivisesti miten isoja ne ovatkaan. Tästä paletista riittää siis luultavasti pitkäksi aikaa :) Viime aikoina olen käyttänyt tätä lähes kaikissa silmämeikeissä, joita olen tehnyt, joten käyttöä tälle tulee myös varmasti jatkossa. Paletti on mielestäni monikäyttöinen, sillä se sisältää sävyjä monenlaiseen tarkoitukseen. Eniten olen käyttänyt tähän mennessä Matt Lombardia, Singhiä, Malloyta, Garciaa ja Rosenia, sillä pidän enemmän lämpimästä silmämeikistä. Mun mielestä Singh ja Lombardi toimivat tosi hyvin häivytyssävyinä luomivaossa ja Malloyn avulla saa luomen pohjan vaaleammaksi, jolloin sen päälle laitetut sävyt tulevat paremmin esille :) Näissä on paljon pigmenttiä ja ne häivyttyvät helposti.

IMG_0133 IMG_0134

Olin ajatellut uuden eyelinerin ostamista ja Schwing-eyelinerista olin lukenut hyvää, joten halusin tilata myös sen testiin. 

IMG_0139

Kärki on tuollainen suippomainen, josta tykkään mustien eyelinereiden kanssa eniten. En todellakaan ole mestari rajauksien teossa, joten minun makuuni tämän tuotteen koostumus on aavistuksen liian juoksevaa. Luultavasti se kuitenkin kuivahtaa aavistuksen ja on jossain vaiheessa helpommin työstettävää :) 

IMG_0147

Luulin tilanneeni myös TheBalm Bahama Mama -aurinkopuuterin, ja paketin saapuessa koin pettymyksen, kun sitä ei ollutkaan siellä. Olin jo varma, että se on unohtunut tilauksesta, mutta tilausvahvistusta tutkaillessa oli pakko todeta, että vika on omassa päässä :D Hajamielisyyteni todisti myös se, että olin vahingossa tilannut Ebaysta kahteen kertaan pieniä kuminauhaponnareita. Luulisi 600kpl riittävän ainakin hetken :D

 Onko joku muu hullaantunut TheBalmin tuotteisiin? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3

Blog Design by Get Polished | Copyright Divine 2017